Blog

Wielu z nas jest przekonanych, że wysoki standard hotelowy są w stanie zapewnić Gościom wyłącznie obiekty o wygórowanych cenach za nocleg. Okazuje się jednak, że nic bardziej mylnego. I choć nie da się ukryć, że cena ma wpływ na jakość usług, warto pamiętać, że hotele w dobrych standardach wcale nie muszą być drogie. Dowodem tego jest Hotel Zamkowy w Słupsku, w którym gwarantujemy wysoki komfort wypoczynku w cenie, która nie zrujnuje Twojego budżetu.

Planowanie wyjazdu, czy to rodzinnego, czy służbowego to nie tylko wyznaczenie trasy podróży i rezerwacja noclegu w hotelu. Równie ważna jest kwestia organizacji wyżywienia. Niektórzy cenią możliwość próbowania nowych smaków w lokalnych restauracjach, a inni stawiają na wybór hoteli z własnymi restauracjami. Dlaczego opcja numer dwa może być korzystniejsza? Oto nasze argumenty.

Dobry hotel to już nie tylko komfortowe miejsce do spania i prywatna łazienka w obiekcie znajdującym się w dobrze skomunikowanym punkcie miasta. Dziś nowoczesne hotele oferują swoim Gościom znacznie więcej udogodnień. Zapewniają im wyżywienie, dostarczają rozrywki i dbają o to, by podróżujący mogli poczuć się, jak w domu. Oferta dodatkowych usług hotelowych stale się poszerza. Co coraz częściej można znaleźć w standardzie hoteli, które uchodzą za najatrakcyjniejsze dla turystów?

Wyjazdy służbowe na konferencje i szkolenia zazwyczaj oznaczają konieczność pracy w hotelach i pensjonatach. Przy wyborze miejsca noclegu liczy się zatem nie tylko jego lokalizacja, ale także odpowiednie wyposażenie, które pozwoli na swobodne wykonywanie obowiązków zawodowych. W apartamentach i pokojach do wynajęcia musi się znaleźć zarówno komfortowe miejsce do wypoczynku, jak i do pracy. Jakich mebli i innych udogodnień nie może w nich zabraknąć? Sprawdzamy, co zawiera standardowe wyposażenie pokoi o charakterze biznesowym.

Wyjazdy służbowe, konferencje i spotkania biznesowe poza siedzibą firmy zobowiązują pracodawców do organizacji noclegu dla pracowników. Przedsiębiorcy mają do swojej dyspozycji hotele, pensjonaty i ośrodki wypoczynkowe, które zapewniają atrakcyjne oferty dla firm. Aby jednak z nich skorzystać, o wyjazdach trzeba pomyśleć wcześniej. W każdym przypadku rezerwacji noclegu nie należy odkładać na ostatnią chwilę. Sprawdź, ile dni przed planowanym wyjazdem, warto zarezerwować nocleg dla pracowników.

Konferencje, spotkania z kontrahentami czy realizacje zleceń poza siedzibą firmy często wiążą się z wyjazdami służbowymi. Taki wyjazd zwykle różni się od wyjazdów w celach turystycznych, dlatego przy jego organizacji należy wziąć pod uwagę inne czynniki. Kluczową rolę wówczas odgrywa znalezienie miejsca noclegowego, które nie tylko zagwarantuje odpoczynek po pracy, ale również umożliwi jej wykonywanie w hotelu bez konieczności zmiany lokalizacji. W związku z tym hotel dla biznesu musi być nie tylko zlokalizowany w pobliżu strategicznych punktów miasta, ale także musi posiadać dodatkowe udogodnienia. Jaki powinien być hotel biznesowy? O tym, czym się kierować przy jego wyborze, piszemy poniżej.

Podczas wyjazdu rekreacyjnego bądź służbowego zwykle traktujemy hotelowy pokój jako miejsce, w którym będziemy spać po dniu aktywnie spędzonym na zwiedzaniu lub załatwianiu biznesowych spraw. Praktyka pokazuje jednak, że oprócz snu zależy nam również na szeroko pojętym komforcie, który umili i ułatwi nam pobyt w obcym mieście. Oczywiście pojęcie wygody dla każdego człowieka może oznaczać coś zupełnie innego, niemniej istnieje kilka uniwersalnych kwestii, na które powinniśmy zwracać uwagę podczas szukania idealnego lokum na nocleg. O co musi zadbać właściciel hotelu, chcąc stworzyć wygodną przestrzeń noclegową dla swoich gości? I jakich elementów nie powinno zabraknąć w wynajmowanym pokoju?

Organizacja spotkań biznesowych to codzienność wielu przedsiębiorców. Od tego, w jaki sposób przebiegnie spotkanie z kontrahentami lub partnerami biznesowymi, często zależy przyszłość prowadzonego biznesu. Z tego względu warto dobrze przygotować się do spotkania biznesowego oraz wybrać odpowiednie miejsce, w którym zostanie ono zorganizowane. Wyjaśniamy, dlaczego warto zdecydować się na organizację spotkania biznesowego w hotelu.

Konferencje i inne spotkania biznesowe to codzienność pracowników wielu firm. Organizacja różnych wydarzeń biznesowych powinna uwzględniać nie tylko wybór odpowiednio wyposażonej, komfortowej sali konferencyjnej. Równie ważne jest zapewnienie uczestnikom spotkania biznesowego możliwości swobodnego wypoczynku oraz wygodnego noclegu. Podpowiadamy, jak wypocząć po konferencji.

Podróże służbowe, delegacje to dziś częsta praktyka. Pracodawca może wysłać swojego pracownika na szkolenie, konferencję, zorganizowane spotkanie biznesowe, a nawet oddelegować go do pracy w innym mieście. Pobyt z dala od domu, nawet jednodniowy, powinien zostać odpowiednio zaplanowany i zorganizowany. Ważny jest środek transportu, ale przede wszystkim miejsce, w którym podróżny ma się zatrzymać. Zdarza się, że pracownik sam szuka dogodnej lokalizacji i komfortowego hotelu, jednak często to pracodawca wybiera właściwy obiekt noclegowy, zdejmując ten obowiązek z wyjeżdżającego.

W celu zapewnienia maksymalnej wygody użytkowników przy korzystaniu z witryny ta strona stosuje pliki cookies.
Kliknij "Zgadzam się", aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.